رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد؛

سه ویژه برنامه با عنوان «شبی، شعری، شهیدی» در یادمان شهدای گمنام دهدشت

کاظمی‌ جو، بیان کرد: اگر ما مراسمات مختلف را در یادمان شهدای گمنام که در واقع بام شهر است، برگزار کنیم نگاه متولیان امر به مشکلات این یادمان بیشتر می‌شود و کار ساماندهی زودتر پیش می‌رود.
کد خبر: ۶۱۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 01 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه اظهار داشت: ویژه برنامه شهادت حضرت علی(ع) ، ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با عنوان «شبی، شعری، شهیدی» در دهدشت برگزار می‌شود.

سیدایرج کاظمی جو بیان داشت: امسال برای نخستین بار این ویژه برنامه در یادمان شهدای گمنام دهدشت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این یادمان کمتر مورد توجه مسؤولان قرار گرفته است عنوان کرد: باید با اجرای برنامه‌های مختلف در این مکان معنوی زمینه حضور مسؤولان و مردم را فراهم آورد.

کاظمی‌ جو بیان کرد: اگر ما مراسمات مختلف را در یادمان شهدای گمنام که در واقع بام شهر است، برگزار کنیم نگاه متولیان امر به مشکلات این یادمان بیشتر می‌شود و کار ساماندهی زودتر پیش می‌رود.

وی افزود: ویژه برنامه بزرگداشت این مناسبت‌ها شانزدهم خرداد ساعت ۲۱:۳۰ در یادمان شهدای گمنام دهدشت برگزار خواهد شد.

کاظمی جو از برگزاری چندین نشست تخصصی قرآن و عترت و محافل معنوی انس با قرآن در دهدشت و سایر بخش‌ها خبر داد و گفت: برنامه‌های جشن رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

بر پایی نمایشگاه علوم قرآنی با عرضه ۶ هزار جلد کتاب و با تخفیف ۵۰ درصدی از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه رمضان است که در شهر دهدشت در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار