معرفی ظرفیت های گردشگری اسکو نیازمند حمایت مسئولان است

شهردار اسکو گفـت:معرفی ظرفیت‌های اسکو در حوزه گردشگری نیازمند حمایت‌های ویژه مسئولان استانی و کشوری است و باید با برنامه ریزی جدی در اولویت امور قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 17 June 2018

به گزارش تابناک تبریز، بابک شریفی با اشاره به ضرورت حضور در مجامع ملی و بین المللی در جهت توسعه صنعت گردشگری، اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های این شهر در حوزه گردشگری نیازمند حمایت‌های ویژه مسئولان استانی و کشوری است و باید با برنامه ریزی جدی در اولویت امور قرار گیرد.

وی با اشاره به نیازهای شهرهای نمونه گردشگری، بیان کرد: همکاری جهت تهیه طرح جامع گردشگری و نیز تهیه پروپزال برای رونق صنعت توریسم به منظور جذب اعتبارات خاص از محورهای دیگر برنامه‌های این شهرداری است.

شهردار اسکو گردشگری را یک اصل و فرآیند راهبردی دانست و با اعلام اینکه علاوه بر توجه به حضور گردشگر در شهر باید به نوع رفتار مسافران به طبیعت نیز توجه شود تا آیندگان از این نعمتهای خدادادی بهره مند شوند، اظهارکرد: در عین حال، نباید به کسب چنین عناوینی بسنده کنیم؛ بلکه باید با تلاشی مضاعف، در رسیدن به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم، گام برداریم و این امر، نه تنها وظیفه مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر است، بلکه همکاری و مشارکت شهروندان را نیز می‌طلبد.

شریفی با بیان اینکه تنها نباید در برخی از ایام پرتردد سال زنگ خدمات گردشگری به صدا در آید و شهر اسکو باید پذیرای گردشگران در تمام فصول سال باشد، اظهار داشت: تقویت زیرساختهای حوزه گردشگری و شعار تبدیل اسکو از معبر به مقصد گردشگری از اهداف شهرداری اسکو برای تقویت و توسعه گردشگری و افزایش اشتغال در این حوزه است.

وی در پایان با تأکید بر توسعه صنعت گردشگری در شهر با هدف کاهش آمار بیکاری و رونق کسب و کار، گفت: جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر اسکو منحصر به فرد بوده و برای افزایش اشتغال باید به صنعت گردشگری بیش از پیش توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار