رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک خبرداد:

معدوم شدن بیش از 10 تُن فرآورده خام دامی در آبیک

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از ضبط و معدوم‌سازی بیش از 10 تُن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 18 June 2018

معدوم شدن بیش از 10 تُن فرآورده خام دامی در آبیک

به گزارش تابناک قزوین،مرتضی یعقوبی در این باره اظهار کرد: با عنایت به اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان، بازرسین بهداشتی این اداره از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور 1 هزار و 168 مورد بازدید از این مراکز در سطح شهرستان به عمل آوردند که طی آن، 10 هزار و 543 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل‌مصرف و تاریخ گذشته را در بازدید از مراکز عرضه و شرکت‌های بسته‌بندی و کشتارگاه‌های دام و طیور جمع‌آوری و از چرخه مصرف خارج کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک بیان کرد: طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ابتدای ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد که بر این اساس 2 واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

یعقوبی توضیح داد: واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل فروشگاه‌های مرغ و ماهی، قصابی‌ها، کشتارگاه‌ها و رستوران‌ها، موظف‌اند تا محصولی با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند و در صورت عرضه محصول تاریخ گذشته، اداره دامپزشکی برخوردی قانونی با واحد متخلف خواهد داشت و در برخورد با تخلفاتی که با سلامت جامعه را نشانه می‌روند، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار