مدیرکل جدید صدا و سیما آذربایجان‌شرقی:

برنامه پلاک برای ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود

مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی گفت: : ورود هوشمندانه به عملیات جنگ روانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با تلاش در ایجاد وحدت بین جناح‌ها، مردم و مسوولان باید مقاوم در این جنگ روانی ایجاد شده باشیم چرا که صدا و سیما نقش پررنگی در این امر دارد.
کد خبر: ۶۴۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 11 August 2018
 

مرتضی صفری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این مراسم برای گرامیداشت یک خدمتگزار است که سال‌ها در استان زحمت کشیده و اینک فعالیت در این سنگر را در استانی دیگر ادامه خواهد داد.

وی با اهدای سلام به مردم آذربایجان، مردم غیور تبریز و ۱۰ هزار  شهید استان آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز و استان آذربایجان‌شرقی محل پرورش شاعران نامی چون خاقانی، نظامی، شبستری، پروین اعتصامی و اسلام‌شناسان برجسته نظیر علامه طباطبایی، جعفری، شهدای محراب و سایر علما و بزرگان است که مفاخر ایران بوده و وزن به استان داده‌اند که مسوولیت‌ها را سخت‌تر می‌کند.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرازی از سخنان علامه جعفری مبنی بر اینکه «خدایا قبل اینکه به من شخصیتی بدهی، ظرفیت آن را بده»، گفت: توسعه و عدم توسعه یا فعال بودن تجارت در کل منطقه شمال‌غرب بسته به تحرک و عدم تحرک تبریز و استان دارد، قطعا با توجه به سوابق این استان در سالیان متمادی که تبریز پایتخت بوده با تلاش بیشتر و تقویت نقاط قوت، صدا و سیما در کنار همه خواهد بود.

وی با تاکید به اینکه به حق تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است، اظهار کرد: در این تریبون به صراحت اعلام می‌کنم تا پایان سال میلادی از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

صفری با اشاره به قدمت تاریخی و استراتژیکی آذربایجان گفت: آفرین باید به مردم تبریز گفت که همیشه با شعارهای معروف خود، وفاداری را به رهبر معظم انقلاب ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه، وظیفه نشر فرهنگ و ایجاد فضای مناسب برای تربیت و تعالی کشور در داخل و خارج از مرزها را دارد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در فضای جدید ایجاد شده هر کسی با یک بسته اینترنت یک رسانه شده است، گفت: جذابیت‌های رسانه‌های نوین و تغییر ذائقه مخاطبان جدید همچنین مواجه با مخاطبان سرسخت و اغنای آنها  معادله‌ای را شکل می‌دهد که ما مدیران رسانه باید دید دیگری داشته باشیم و با روش‌های آینده‌پژوهی، خود را در سبد نقد و بررسی روزانه مخاطبان نگه داریم.

وی گفت: ورود هوشمندانه به عملیات جنگ روانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با تلاش در ایجاد وحدت بین جناح‌ها، مردم و مسوولان باید مقاوم در این جنگ روانی ایجاد شده باشیم چرا که صدا و سیما نقش پررنگی در این امر دارد.

صفری اذعان داشت: هیچ خبری را نمی‌توان از چشم و گوش مردم پنهان کرد، پس چه بهتر که ابتکار در رسانه ملی ایجاد شود.


گزارش‌های صدا و سیما باید به امید ختم شود

وی خاطرنشان کرد: در صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی هر گزارشی پخش شد، تلاش می‌کنیم تا انتهای آن به امید ختم شود.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با تاکید به اعتبارزدایی از شبکه‌های معاند که شایعه‌ساز هستند، تصریح کرد: تقویت گروه‌های مرجع و افزایش بصیرت مردم از شبکه استانی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسوولیت بنده در صدا و سیمای استان سخت است، گفت: آقای لطیفی به جای خوبی رفته‌اید چراکه کمترین افتخاری که صدا و سیمای زنجان دارد، خادمی حسینیه اعظم است که افتخاری بزرگ است.


تجهیزات و تکنولوژی برگ برنده یک سازمان نیست

صفری با اشاره به اینکه تجهیزات و تکنولوژی برگ برنده یک سازمان نیست، افزود: برگ برنده یک سازمان نیروی انسانی آنهاست و بنده تمام تلاش خود را برای همکاران خواهم کرد.

وی افزود: برای هر ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی برنامه پلاک را  تولید خواهیم کرد.

 گزارش فارس حاکی است، «سید محسن لطیفی» در حکمی از سوی رئیس سازمان، مدیرکل صدا و سیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیرکل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی شد.

مرتضی صفری 21 شهریور ماه 1390 با حکم عزت‌الله ضرغامی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای زنجان منصوب و جایگزین علی اکبر رزمجو شد.

مرتضی صفری، پیش از حضور در زنجان مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد بوده و کارشناس ارشد مدیریت است.

در کارنامه علمی خود علاوه بر تدریس در دانشگاه امام حسین(ع) و پیام نور صاحب تألیفاتی چون «تاثیر تربیتی نماز بر جوانان» و «شهید باکری الگویی برای جوانان» است.

گزارش فارس حاکی از آن است، در این مراسم از ۱۸۴ پروژه دیجیتالی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار