«طرح تدبیر» در ۶۰۰ مدرسه همدان اجرا می‌شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای «طرح‌‎ تدبیر» در بیش از ۶۰۰ مدرسه استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 03 September 2018
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای «طرح‌‎ تدبیر» در بیش از ۶۰۰ مدرسه استان خبر داد.

به گزارش فارس، یاسر نانکلی با بیان اینکه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در مدرسه باید تجلی‌بخش سیاست مدرسه‌محوری و تفویض اختیارات به مدارس باشد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی مدارس، فرایندی مستمر و پایان‌ناپذیر است.

 وی با بیان اینکه تجربه نشان داده با انجام پژوهش و بکارگیری یافته‌های پژوهشی می‌توان این فرآیند را تداوم بخشید، افزود: «طرح تدبیر» در راستای تعالی و ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی در ۶۰۰ مدرسه استان اجرا می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: مدرسه یک سازمان یا مجموعه‌ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش‌آموزان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هر واحد آموزشی می‌تواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگی‌های خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه‌هایی را تدوین و به مرحله اجرا در آورد.

نانکلی با بیان اینکه برنامه‌ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که در هر سازمانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در آموزش وپرورش به صورت جزئی و اجرایی و زمانبندی در قالب برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این طرح در مدارس بتوانیم به اهداف بلند مجموعه در مدارس دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار