بسیج نیروی زبده منطقی و عاقل است

حجت الاسلام غلامی در نشست ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان بسیج قشم گفت: بسیج نیروی آماده ، زبده ، منطقی و همراه با عقلانیت است که در تمام مراحل انقلاب امتحان خود را پس داده است .
کد خبر: ۶۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 24 July 2015
به گزارش تابناک، حجت الاسلام غلامی در نشست ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان بسیج قشم گفت: بسیج نیروی آماده ، زبده ، منطقی و همراه با عقلانیت است که در تمام مراحل انقلاب امتحان خود را پس داده است .
 
وی افزود : بسیج در شهرستان قشم در اجرای برنامه های فرهنگی و در زمینه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده است و امروز بسیج مصداق حبل متین است که هر کس خود را به آن برساند در صف یاوران ولایت قرار خواهد گرفت.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم خاطر نشان کرد: دشمنان با هر ابزار و وسیله ای به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند اما تا وقتی که بسیج در میدان باشد ، همه توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه اختلاف بین شیعه و سنی جزء حربه های دشمن برای تفرقه بین امت اسلامی است ، بیان داشت: هر کسی که به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی باشد مسلمان نیست و یقین بدانیم که این اختلافات از اتاق فکرهای آمریکا و انگلیس سرچشمه می گیرد.
 
امام جمعه موقت قشم بسیج را محلی برای پرورش تفکرات اسلام ناب عنوان نمود و اظهار داشت : با تفکر بسیجی و به برکت خون شهدا بود که دشمن مجبور شد پای میز مذاکره بیاید و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد و امیدوارم همه علما و روحانیون برای تقویت بسیج تلاش و همکاری نمایند.
 
نشست ائمه جمعه و جماعات شهرستان در روز چهارشنبه با حضور علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان و سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در مرکز رشد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار