نیروی انتظامی برای برقراری عدالت در جامعه تلاش می کند

تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تقدیر از فعالیت نیروی انتظامی گفت: این نیرو برای هدایت جامعه به سوی عدالت، در تلاش شبانه روزی است.
کد خبر: ۶۶۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 06 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمدعلی نکونام همزمان با دومین روز هفته نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک این نیرو تاکید کرد: تلاش شبانه روزی فعالان نیروی انتظامی، جهاد در راه خدا و لبیک به قرآن، رسول گرامی اسلام (ص)، امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری است.
وی یادآور شد: نیروی انتظامی با حضور فعال خود در تمامی عرصه های جامعه، برای دفع شر و ظلم همواره در تلاش است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تلاش شبانه روزی و بدون تعطیلی نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون با هدف برقراری نظم در شهرها، روستاها و محورهای مواصلاتی به منظور ارتقای امنیت عمومی می باشد.
سردار غلامعباس غلامزاده تاکید کرد: نیروی انتظامی به همراه دیگر نیروهای مسلح و با همکاری مردم و سایر بخش ها، برای خدمت بی منت به جامعه، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا در آمادگی کامل بسر می برد.
وی افزود: توجه به ارزش های انقلاب اسلامی، گسترش روحیه جهادی و ارتقای آموزش ها با هدف افزایش توانمندی در حوزه های مختلف از اولویت های این نیرو است.
غلامزاده تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، خدمت به مردم، ناامن کردن محیط برای هنجارشکنان و پیشگیری از وقوع جرم از برنامه های برون سازمانی نیروی انتظامی است.
وی یادآور شد: فعالیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن، کنترل فضای مجازی و مبارزه با مجرمان، مبارزه با قاچاق کالا و کنترل ترافیک از دیگر برنامه ها و ماموریت های نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نیروی انتظامی با صلابت کامل در راستای حفظ ارزش ها و تامین نظم و امنیت آمادگی دارد.
غلامزاده افزود: نیروی انتظامی به منظور ارتقای کمی و کیفی امنیت به همراهی مردم و پشتیبانی مسئولان نیاز جدی دارد.
در این آیین تعدادی از جانبازان، آزادگان، پیشکسوتان، بازنشستگان، درجه داران، سربازان و خانواده های شهدای نیروی انتظامی و مدافعان حرم تقدیر و همچنین برخی از افسران این نیرو به ارتقای درجه نائل آمدند.
13 تا 19 مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار