نمایندگان گیلان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور مغلوب حریفان خود شدند

رشت - ایرنا - نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور مغلوب حریفان خود شدند .
کد خبر: ۶۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 26 July 2015
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه گفت : در هفته سیزدهم و ما قبل پایانی لیگ دسته دوم فوتسال کشور ، هر دو نماینده استان گیلان برابر حریفان خود متحمل شکست شدند .

مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم فوتسال شهرداری رشت در کرمانشاه مقابل تیم شاهین کرمانشاه صدرنشین این رقابت ها قرار گرفت .

وی اظهار کرد : تیم فوتسال شهرداری که تاکنون نتایج خوب در این دوره از رقابت ها کسب کرده ، در نهایت با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم قدرتمند شاهین کرمانشاه شد .

وی ادامه داد : همچنین تیم فوتسال گالری آرمین آستارا دیگر نماینده استان گیلان نیز به دلیل حاضر نشدن برابر تیم شهدای هفت تیرسردشت با رای داور سه بر صفر بازنده اعلام شد .

وی بیان کرد : با توجه به نتایج کسب شده و تا پایان هفته سیزدهم رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم شهرداری رشت با کسب 22 امتیاز در مکان دوم جدول و تیم گالری آرمین آستارا با کسب هفت امتیاز در مکان ششم جدول هفت تیمی گروه خود باقی ماندند .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم حضور دارند که در چهار گروه هفت تیمی با هم به رقابت می پردازند و در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار