دستگاه توزین در حرکت به محورهای مازندران میرسد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه این استان یکی از پرترددترین جاده‌های کشور است، گفت: امسال دو دستگاه توزین در حرکت در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 27 July 2015

به گزارش تابناک  مازندران نقل شده از خبرگزاری تسنیم از آمل به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی پایانه‌های مازندران، احمد آفرین محمدزاده در بازدید از انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان آمل, تعامل با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان را خواستار شد.

وی با تاکید بر اهمیت راه‌های مازندران, گفت: سه درصد جاده‌های اصلی کشور در مازندران بوده و 4 درصد جمعیت  کشور در مازندران بوده و یکی از پرترددترین را‌ههای مواصلاتی کشور  بوده و 10 درصد کل سفرها نیز در مازندران صورت می‌گیرد.

مدیرکل پایانه‌های مازندران، گفت: بیش از 15 هزار ناوگان باری با 17 هزار راننده در این بخش مشغول فعالیت بوده که حفظ و نگهداری این مجموعه، تلاش مضاعف را می‌طلبد و لازم است برای حمایت و پشتیبانی این قشر زحمتکش تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در زمینه ایمنی، حفظ جان انسان‌ها، معاینه فنی ناوگان، استفاده از ناوگان مناسب، آموزش رانندگان حرفه ای، رعایت ضوابط و مقررات حمل و نقلی، فرآیند کار سازمان‌های دولتی، واگذاری کارهای تصدی گرایانه به بخش حمل و نقل کالا و اضافه تناژ و نیز جلوگیری از فعالیت دلالان از طریق مراجع ذی‌صلاح تاکید کرد.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران, از نصب دو دستگاه توزین در حال حرکت تا پایان سال خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها در محور هراز و سوادکوه در حال نصب و راه اندازی بوده و هدف از آن جلوگیری از اضافه تناژ و فرار بار است.

در حاشیه برنامه بازدید, انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالای شهرستان  آمل افتتاح شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار