درجلسه شورای اداری شهرستان چرداول

کولانی :مدیران اجرایی با اولویت بندی نیازهای مردم و هدف گذاری مشخص اعتبارات امسال را به شیوه درست هزینه کنند.

توافق هسته ای در واقع پیروزی دیپلماسی، گفت وگو، منطق، عقلانیت، استقامت و همه خصلت های خوب نظام بود و در این آزمایش بین المللی حقانیت ایران اسلامی به همگان ثابت شد.
کد خبر: ۶۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 29 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، پرویز کولانی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: این توافق در واقع پیروزی دیپلماسی، گفت وگو، منطق، عقلانیت، استقامت و همه خصلت های خوب نظام بود و در این آزمایش بین المللی حقانیت ایران اسلامی به همگان ثابت شد.

وی افزود: عده ای در دنیا با ترفندهای مکرر و با استفاده از رسانه های متعدد و بلندگوهای قوی سعی داشتند القا کنند ایران اهل گفت وگو و تعامل با جامعه جهانی نیست ولی حضور قدرتمندانه ایران در عرصه دیپلماسی نقشه های آنها را خنثی و نقش بر آب کرد.

کولانی به فتوای رهبر معظم انقلاب در خصوص حرام بودن سلاح اتمی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به فتوای ولی امر خود داشتن سلاح کشتار جمعی را حرام می داند.

فرماندار چرداول به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب اسلامی هم اشاره و تاکید کرد: نمازجمعه در دو بعد عبادی و سیاسی مهم است که باعث همدلی و وحدت در جامعه اسلامی است و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

وی در پایان از مدیران اجرایی شهرستان خواست با اولویت بندی نیازهای مردم و هدف گذاری مشخص اعتبارات امسال را به شیوه درست هزینه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار