بیست و چهارم آذرماه با حضور مسئولان استانی؛

سینما سیار در راز و جرگلان راه اندازی می شود

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با ارسال تجهیزات پخش فیلم به شهرستان راز و جرگلان سینما سیار شنبه بیست و چهارم آذرماه با حضور مسئولان استانی در این شهرستان راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۹۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 15 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری، با اعلام این خبر افزود: تجهیزات لازم برای اکران فیلم های به روز سینما، به شهرستان راز و جرگلان ارسال و سینما سیار باحضور مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی گفت: دستگاه پروژکتور حرفه ای و پرده دیتا برای اکران فیلم های به روز سینمایی در شهرستان راز و جرگلان و شهر غلامان،آماده و به منظور اکران فیلم در این شهرستان مستقر شده است.

حیدری، هدف از اجرای این طرح را بهره مندی جوانان و نوجوانان و علاقمندان شهرهای مرزی از سینمای روز ایران و توجه به هنر فاخر سینما در این شهرستان برشمرد.

وی عنوان کرد: تاکنون به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی و سازمان سینمایی کشور مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه و سملقان، به امکانات پخش فیلم مجهز شده اند که در حال حاظر فیلم های فاخر سینمایی کشور در این مجتمع ها برای علاقمندان اکران می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار