مطالبه معوقه 600 میلیارد تومانی از کارفرمایان مازندرانی

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران از مطالبه معوقه 600 میلیارد توانی این اداره کل از کارفرمایان استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 02 January 2019

سیدعلی اصغر محمودی در گفتگو با خبرنگار موج مازندران اظهار داشت: در استان مازندران 130 بازنشسته و مستمری بگیر داریم که ماهانه 250 میلیارد تومان مستمری پرداخت می کنیم.

وی بیان داشت: در آمد تامین اجتماعی استان مازندران ماهانه حدود 200 میلیارد تومان است که برای پرداخت مستمری 50 میلیارد تومان کسری داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران تاکید کرد: یکی از پروژه های مهم عمرانی این اداره کل در سطح استان مازندران احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی شعبه چالوس است که نقشه آن تایید و به زوری پیمانکار کار اجرایی را آغاز می کند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل به روز شده و باید بازرس و حتی کارکنان این اداره در سطح استان با مسایل روز و فن آوری آشنا باشند دوره های آموزشی به صورت مستمر برای کارکنان برگزار می شود.

محمودی تاکید کرد: از آنجایی که تامین اجتماعی یکی از ادارات کلی محسوب می شود که بیشترین مراجعه مردمی را دارد در سطح شهرستانها دارد احترام و برخورد مناسب با ارباب رجوع مورد تاکید ما می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار