افتتاح 40 واحد مسکونی مددجوی در دهه فجر

کد خبر: ۷۰۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 11 January 2019
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه بویراحمد از افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اولین جلسه کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ریاست کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور بررسی برنامه‌های اعضاء این کمیته در ایام مبارک دهه فجر و همفکری و تعامل در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در استان برگزار شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) کشور ما را متحول کردند و انقلابی را بنا گذاشتند که یک اتفاق کم‌نظیر در عالم بود، گفت: ما در این انقلاب قبل از آن و بعدازآن شهدایی داشتیم که امنیت امروز جامعه اسلامی را مدیون خون پاک آن‌ها هستیم وظیفه ماست که خاطره و یادشان را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اینکه در طول چهل‌ساله انقلاب اقدامات مؤثری در کشور انجام‌گرفته است، افزود: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که به ما استقلال و آزادی بخشیده و این مردم ما هستند که در ارکان نظام تصمیم‌گیرنده هستند و علیرغم تمامی تحریم‌ها می‌توانیم در دنیا حرف خود را بزنیم.

وی به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر امسال اشاره و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در این ایام، افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویی بااعتبار هر واحد ۴۵ میلیون تومان درمجموع یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مددجویان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: در این زمینه در ایام‌الله مبارک دهه فجر امسال ۴۰ مددجوی این نهاد با اجرای طرح‌های اشتغال بااعتبار ۸۰۰ میلیون تومان صاحب شغل و درآمد می‌شوند.

مبشری پرداخت ۴۰ فقره وام قرض‌الحسنه ۵ میلیون تومانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد و افزود: پرداخت جهیزیه به ۴۰ زوج جوان با هزینه ۱۲۰ میلیون تومان و اعزام ۴۰ نفر از مددجویان به کربلای معلی با اعتبار ۶۵ میلیون تومان، افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد استان و کلنگ‌زنی ساختمان‌های اداری کمیته امداد بهمئی و دهدشت از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

وی در پایان بر لزوم بازگو کردن خدمات نظام برای آگاه‌سازی مردم تأکید کرد و گفت: امید است همه ما دستگاه‌های عضو کارگروه در چنین شرایط زمانی حساس و با توجه به مسئولیتی که بر عهده‌داریم با تمام توان در مسیر سرعت بخشی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم به‌خصوص نیازمندان حرکت کنیم.

شایسته ذکر است در ادامه این جلسه اعضاء عضو کارگروه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌های اجرایی و راهکارهای بهتر برگزار کردن آن‌ها ارائه دادند و برنامه‌هایی ازجمله برگزاری جشنواره‌های ملی، رونمایی از طرح‌های اشتغال‌زایی با تقدیر از نفرات برتر، بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی، ارائه گزارش عملکرد ۴۰ ساله ادارات، راه‌اندازی کاروان‌های زیارتی با مشارکت خیران، برگزاری نمایشگاه‌های تولیدات و توانمندی‌های زنان سرپرست خانوار و معرفی دستاوردهای آن‌ها و فروش محصولات مناسب، برگزاری همایش تقدیر از فرزندان نخبه جامعه هدف ادارات عضو کارگروه، ارائه خدمات رایگان درمانی و بهداشتی در مناطق محروم روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و مددجویان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و تولید تیزر به‌عنوان گزارش عملکرد چهل‌ساله ادارات با عنوان ۴۰ برگ خدمت از مهم‌ترین مصوبات این کارگروه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار