رئیس پلیس آگاهی قم:

سارق دستگاه‌های خودپرداز قم دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق حرفه‌ای به اتهام کلاهبرداری و سرقت از مراجعین خودپردازها خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 03 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی در تشریح این خبر گفت: با شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از مراجعین دستگاه‌های خودپرداز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم با این شگرد که به دلیل تکمیل ظرفیت برداشت وجه نقد از کارت خود، نیاز فوری به پول دارد و پس از برداشت از حساب شاکیان، آن را به صورت کارت به کارت بازمی گرداند، ‌افراد را اغفال کرده و پس از دریافت وجه و در حین مراحل انتقال، به سرعت کارت را از دستگاه خارج و با موتورسیکلت اقدام به فرار می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: با تلاش ماموران کلانتری 11 و با انجام اقدامات فنی، متهم که دارای هفت فقره سابقه کیفری بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. شواهد و مدارک موجود دلیلی بر اعتراف متهم به بزه انتسابی بود و در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

وی عنوان کرد: تاکنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی شده و تلاش پلیس برای شناسایی سایر آنها ادامه دارد.

قدمی در پایان به شهروندان توصیه کرد از پرداخت هر گونه وجهی و با هر گونه عذری به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار