تیم فوتبال شهدای لشت نشا با هفت گل وحدت شاندرمن را شکست داد

کد خبر: ۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 08 August 2015
در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، تیم فوتبال شهدای لشت نشا با هفت گل وحدت شاندرمن را شکست داد .

در این دیدار که از هفته نهم این رقابت ها برگزار شد ، تیم فوتبال شهدای لشت نشا در یک بازی یکطرفه و برتر ، با نتیجه پرگل هفت بر صفر وحدت شاندرمن ماسال را مغلوب کرد تا همچنان در مکان دوم جدول گروه خود قرار گیرد .
در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته نهم این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال شاهد اسالم تالش با نتیجه سه بر دو هفت شهر گیلان را شکست داد و دیدار تیم های قایقران رودسر و صیاد نوین اسلام آباد سنگر به دلیل انصراف تیم صیاد نوین برگزار نشد .
همچنین بازی تیم های فوتبال کاسپین پره سر و سرخ پوشان صومعه سرا با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و دیدار تیم های کوثر و دخانیات رشت به دلیل انصراف تیم کوثر برگزار نشد .
در دیگر دیدار این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال ملوان جوان رشت و مرغ مادر صومعه سرا رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید .
در جدول رده بندی این رقابت ها و در گروه اول ، تیم فوتبال هفت شهر گیلان با کسب 17 امتیاز صدرنشین است و تیم مرغ مادر صومعه سرا با کسب 16 امتیاز در مکان دوم قرار دارد .
همچنین در گروه دوم این رقابت ها ، تیم های فوتبال دخانیات رشت با کسب 16 امتیاز و شهدای لشت نشا با کسب 14امتیاز به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در دو گروه شش تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار