جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

شخصیت امام خمینی را به نسل جوان و دنیا معرفی کنیم

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل جوان یک وظیفه‌ی وظیفه ملی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است.
کد خبر: ۷۴۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 11 May 2019

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معرفی جنبه‌های شخصیتی امام خمینی(ره) به نسل جوان یک وظیفه اخلاقی دستگاه‌های مسئول است که باید با زبان هنر و الگو سازی مناسب با رویکردی نو برای نسل جدید بیان شود.

وی با اشاره به سی و مین سالگرد ارتحال ملکوتی امام ، افزود: بزرگداشت حضرت امام که رهبریت انقلابی عظیم را بر عهده داشتند وظیفه ملی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

زارع با توجه به اینکه بزرگداشت امام، بزرگداشت انقلاب است و شخصیت وی در دنیای اسلام منحصر به فرد است، ادامه داد: ۱۵ کمیته تخصصی با کمک دستگاه‌های مسئول راه اندازی شد و برنامه‌های ویژه‌ی فرهنگی، شب غزل‌های حضرت امام، نشست کتاب خوان و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های مصوب شده در این نشست بود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به روز جهانی قدس که لیلته القدر جهان اسلام است، اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات اخیر رژیم طهیونیستی همانند سال‌های گذشته مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار