اولويت اول پليس خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است

فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقي با بيان اينکه اولويت اول پليس خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است گفت: آنچه وظايف پليس را با ارزش نموده است برقراري نظم و امنيت است.
کد خبر: ۷۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 10 August 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی، محسن حسن خانی در بازديد از يگان هاي انتظامي اسکو در جمع مسئولان انتظامي اين شهرستان گفت: آنچه وظايف پليس را با ارزش نموده است برقراري نظم و امنيت است و لازمه اين وظيفه خطير انعکاس نظم و امنيت در عملکرد پليس است و نيروي انساني بالاترين سرمايه آن سازمان محسوب مي شودکه با هيچ تجهيزات و امکاناتي قابل قياس نيست.

وي در ادامه تاکيد کرد: سلامت اداري،‌ صيانت از کارکنان، رعايت حقوق شهروندي، تکريم ارباب رجوع، رفتار توام با اقتدار، مهرباني و رافت بايد همواره مد نظر يکايک کارکنان انتظامي باشد تا بتوانيم با همکاري و مشارکت مختلف مردم را در انجام ماموريت ها و وظايفمان جلب کنيم.

فرمانده انتظامي استان گفت: ارج نهادن به منزلت کارکنان و ارتقاء سلامت و تامين روحيه و حل مشکلات کارکنان تاثير مستقيمي در ماموريت هاي ناجا داشته و ارتقاي کيفي خدمات‌رساني به کارکنان در اين حوزه از اولويت‌هاي است که در سال جاري با جديت دنبال مي شود.

وي درپايان با اشاره به ارتباط مستقيم مردم با پليس گفت: کارکنان نيروي انتظامي بايد مراقب رفتار و اعمال خود بوده و هر لحظه با توکل بر خدا در صراط مستقيم حرکت نمايند تقواي الهي همواره انسان را از سقوط بازمي‌دارد همگان بايد بدانند که در معرض خطا و اشتباه هستند و در اين ميان همه کارکنان نيروي انتظامي بايد به سلاح ايمان و تقواي الهي مجهز باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار