روز قدس برهم زننده معادلات مستکبران جهان است

فرماندار بافق گفت: مراسم ملی و مذهبی روز قدس در بافق به واسطه همت و شعور اجتماعی مردم نسبت به سایر شهرستان‌های استان پررنگ‌تر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 28 May 2019

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و نهاد‌های بافق در سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات از زحمات سید علی رضا سلیمانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدردانی نمود و گفت: مراسم ملی و مذهبی روز قدس در شهرستان به واسطه همت و شعور اجتماعی مردم و تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نسبت به سایر شهرستان‌های استان پررنگ‌تر برگزار می‌شود.

محمد زاده رحمانی در ادامه بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم پیش رو تاکید و افزود: این سه برنامه باید همانند سال گذشته با شکوه و عظمت برگزار و مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد با هم تداخلی نداشته و بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی همچنین به گسترش پهنه جغرافیایی اقدام ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره و تصریح کرد: هر ساله وسعت جغرافیایی این تدبیر معمار کبیر انقلاب وسیع‌تر می‌شود و در سال‌های گذشته حتی این روز در کشور‌های آمریکای جنوبی و برخی از کشور‌های اروپایی برگزار و هزینه‌های زیادی را برای مقابله با این اقدام، بر رژیم صهیونیستی وارد می‌آورد.

زاده رحمانی ادامه داد: به برکت اندیشه ناب امام خمینی (ره) و روز جهانی قدس تمام معادلات استکبار جهانی و اسرائیل بهم ریخته و هیبت آنان در هم شکسته شده که نمونه بارز آن شکست اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه لبنان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار