مسابقه عملی دانش اموزان در ارومیه

کد خبر: ۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ 24 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از پانا، فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از حوزه امتحانی مرحله استانی مسابقات علمی- عملی هنرستانهای فنی حرفه ای و مسابقات علمی- کاربردی هنرستانهای کار و دانش در هنرستان توحید ارومیه، بر افزایش کیفیت آموزشی در هنرستانهای استان تاکید کرد.

وی توانمند سازی و مشارکت هنرجویان در سطوح مختلف علمی و عملی، سنجش میزان کیفیت آموزشهای تخصص ارائه شده، ترویج و ایجاد نگرش حرفه ای در سطح ملی و اطلاع رسانی در خصوص ظرفیت موجود در زمینه های فنی و حرفه ای هنرجویان در مشاغل مرتبط را از اهداف این مسابقات عنوان کرد.

موسی کریمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این خصوص اظهار کرد: این مسابقات در مرحله استانی در دو بخش علمی و عملی برگزار می شود و در آزمون علمی این مسابقات که امروز به طور همزمان در 22 حوزه امتحانی در سطح استان برگزار شد، تعداد 1233 هنرآموز هنرستانهای فنی و حرفه ای و کارودانش استان شرکت کردند.

وی افزود: پس از پایان هر دو بخش علمی و عملی در سطح استان، منتخبین مرحله استانی پس از گذراندن کلاسهای تقویتی در مرکز استان برای حضور در مرحله کشوری آماده می شوند.

گفتنی است آزمون علمی این مسابقات در شهرستان ارومیه در دو حوزه هنرستان توحید با حضور 169 هنر آموز پسر و هنرستان دانشوران با حضور 150 هنرآموز دختر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار