30 برنامه فرهنگی در ساوجبلاغ به اجرا درآمد

کد خبر: ۷۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 16 August 2015

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ گفت: در چهارماه و نیم گذشته 30 برنامه فرهنگی در سه سطح منطقه ای ، استانی و کشوری در این شهرستان به اجرا درآمده است.

حسین زود بین روزیکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برنامه ها با هدف تقویت فرهنگ دینی ، انقلابی و پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان ، جوانان و گسترش فعالیت های آموزشی به زبان هنر و قلم در مناطق شهری و روستایی عملیاتی شده است.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، کتاب و محصولات فرهنگی، جشنواره تئاتر استانی، ساماندهی کانون های فرهنگی مساجد، محفل انس با قرآن ، اجرای نمایش خیابانی با موضوع مواد مخدر،نمایشگاه گرافیک و خط را از جمله برنامه های به اجرا درآمده در این شهرستان ذکر کرد.

وی، راه اندازی نگار خانه امیر خانی ، تشکیل شورای توسعه قرآنی و هیات های قرآنی ، دعوت از قاریان بین المللی برای شرکت در محافل انس با قرآن ، پیگیری راه اندازی پلاتو در فرهنگسرای امام علی (ع ) ، حضور هنرمندان در جشنواره کشوری کودک و نوجوان را از دیگر برنامه های فرهنگی انجام شده در ساوجبلاغ برشمرد.

زودبین گفت: تشکیل 50 پایگاه تابستانه برای اوقات فراغت ، برگزاری نشست تخصصی با روحانیون و رابطین فرهنگی ویژه طرح اوقات فراغت و هنرمندان فعال و پیگیری مستمر نیازهای فرهنگی اقدامات دیگری است که در ساوجبلاغ به اجرا درآمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار