به همراه گزارش تصویری:

تجمع اعتراضی کارکنان جهاد کشاورزی استان یزد به جلسه پرسش و پاسخ تبدیل شد

صبح امروز جمع زیادی از کارمندان سازمان جهادکشاورزی استان یزد در اعتراض به وضعیت حقوق و معیشت خود در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تجمع کردند.
کد خبر: ۷۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 16 August 2015
به گزارش تابناک یزد  صبح امروز جمع زیادی از کارمندان سازمان جهادکشاورزی استان یزد در اعتراض به وضعیت حقوق و معیشت خود در ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد تجمع کردند.
در اطلاعیه که منتشر شده آمد هاست کارکنان این وزارت خانه نسبت به نتیجه نرسیدن پیگیری‌های خود در خصوص افزایش حقوق خود معترض‌اند.
گفتنی است جمعیت معترض کنندگان که به بیش از 50 نفر می رسید در لابی ساختمان حضور یافتند که پس از ساعتی با تدبیر مسئولان سازمان مدیریت به سالن آمفی تئار ساختما ن رفتند و جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.
 روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در گزارشی از این تجمع اعتراضی با عنوان مشکلات کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت، آورده است:
 مشکلات حقوق و مزایای پرسنل سازمان جهاد کشاورزی باحضور جمعی از کارمندان این دستگاه در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی بررسی شد.
رئیس و معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی باحضور در جمع کارمندان جهاد به سوالات آنان پاسخ دادند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه با تشریح شرایط اقتصادی کشور و حصول توافق هسته ای، ابراز امیدواری کرد تا مسائل مرتبط با بودجه سازمان ها و دستگاه های دولتی بهبود یابد.
حمید رضا نصیری زاده تصریح کرد: کارمندان جهاد کشاورزی، همواره با شرافت و بزرگواری به خدمت مشغول بوده اند و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از وظایف ماست.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان با تشریح روند تامین بودجه دستگاه های اجرایی گفت: بودجه حدود 65 دستگاه از جمله شرکت های دولتی از محل منابع داخلی و یا منابع عمومی بصورت ملی پرداخت می شود.
محمد رضا نبی افزود: تنها بودجه 25 دستگاه اجرایی در قانون بودجه مصوب، به استان ابلاغ و پس از بررسی کارشناسی و تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در اختیار آنان قرار می گیرد.
در این جلسه که حدود 3 ساعت به طول انجامید، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و چند تن از کارمندان جهاد به نمایندگی از پرسنل این دستگاه به بیان مشکلات خود پرداختند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
کاملا با این تجمع ها مخالفم.
عزیزانم آهی در بساط نمونده که بخوان به شما بندگان شریف بدن. مسببین این بی پولی ها دران یا تو زندان آب خنک می خورن یا اینکه دارن تو سواحل زیبای خارج از ایران عشق و حال میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
با سلام چجوريه كه برا همه هست فقط جهادي بايد در فقر زندگي كنند. پزشكا و شركتي ها كه هيچ. حتي شبيه كمترين مزاياي پرداختي معمول دستگاههاي دولتي و استانداري و سازمان مديريت رو بدن ما قانعيم. اگه نبود كه ما حرفي نداشتيم. برا همه باشه نوبت به ما كه ميرسه نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
دم شما گرم من از فارس پیام میدم واقعا رییس سازمان و کارمندای یزدی با غیرتن ای والله دارین ما که از خودمون خجالت میکشیم
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
اگرهست برای همه اگرنیست برای هیچ کس
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار