افتتاح۶۹۰۱واحدمسکن مهر درسفر هیئت

مدیرکل راه و شهرسازی همدان از افتتاح ۶۹۰۱ واحد مسکن مهر در سفر هیئت دولت به همدان خبر داد و گفت: درخواست تخصیص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به هیئت دولت ارائه می‏‌شود.
کد خبر: ۷۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 19 August 2015
مدیرکل راه و شهرسازی همدان از افتتاح ۶۹۰۱ واحد مسکن مهر در سفر هیئت دولت به همدان خبر داد و گفت: درخواست تخصیص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به هیئت دولت ارائه می‏‌شود.

به گزارش تسنیم؛محمد رودباری با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان اظهار داشت: پروژههای متعددی برای افتتاح و بهره‏برداری در این سفر پیشبینی شده که تعدادی از آنها قطعی شده است.

وی از افتتاح 6 هزار و 901 واحد مسکن مهر در سفر هیئت دولت به استان همدان خبر داد و گفت: در این سفر 2 هزار واحد نوسازی و بهسازی شده در بافت فرسوده استان همدان نیز به بهرهبرداری می‏رسد.

رودباری با اشاره به اینکه در سفر هیئت دولت به همدان 43.5 کیلومتر پروژه چهارخطه نیز به بهرهبرداری میرسد، تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان 37.5 کیلومتر راه بهسازی شده روستایی و 10 کیلومتر ارتقای راه فرعی به اصلی نیز مورد بهرهبرداری قرار میگیرد.

وی با اعلام اینکه در حوزه راهداری پروژههای متعددی از جمله روشنایی، روکش راهها و خطکشی نیز به بهرهبرداری میرسد، گفت: البته در روزهای آینده تعداد پروژههای قابل افتتاح در این سفر قطعی شده و اطلاعرسانی می‌‏شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اعلام اینکه درخواست افزایش اعتبار و تخصیص کامل برای بیشتر پروژههای حوزه راه در این سفر به رئیس جمهور و هیئت دولت ارائه می‌‏شود، عنوان کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته در این سفر درخواست تامین بیش از هزار میلیارد تومان به هیئت دولت ارائه می‌‏شود.

وی با بیان اینکه در سفر هیئت دولت به همدان درخواست افزایش و تخصیص کامل اعتبار پروژه راهآهن همدان-تهران بیان می‏‌شود، گفت: همچنین درخواست افزایش اعتبار 4 پروژه بیمارستان استان همدان نیز به هیئت دولت ارائه می‌‏شود.

رودباری افزایش اعتبارات پروژههای چهارخطه، زیرساختهای روبنایی و زیربنایی مسکن مهر و کنارگذرهای شرقی و غربی همدان را از جمله مهمترین درخواست‌ها در سفر هیئت دولت به استان همدان اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان درخواست تامین ریل برای پروژه راهآهن همدان-تهران را از دیگر درخواست‌های مهم دانست و گفت: به دنبال این هستیم تا چند پروژه جدید چهارخطه را نیز در این سفر تصویب و تعریف کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار