مردم فريب تورهاي مسافرتي ارزان قيمت را نخورند

رئيس پليس فتا استان خراسان شمالي با اشاره به افزايش کلاهبرداري از طريق درج آگهي‌هاي فريبنده، گفت:شهروندان فريب تورهاي مسافرتي ارزان قيمت را نخورند.
کد خبر: ۷۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 19 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی سرگرد"سهيل خاکشور" بیان داشت:با عنايت به اينکه درج آگهي‌هاي تبليغاتي جايگاه ويژه‌اي در دنياي امروزي دارد،افراد زيادي از طريق درج اين نوع آگهي‌ها کسب و کار مي‌کنند اما هستند افرادي که از اين تبليغات براي اهداف سوء و کلاهبرداري استفاده مي‌کنند.

وي با اشاره به افزايش کلاهبرداري از طريق درج آگهي‌هاي فريبنده در فضاي مجازي از سوي برخي آژانس‌ هاي مسافرتي و تورهاي گردشگري،به شهروندان هشدار داد:با توجه به آغاز دور جديد سفرهاي تابستاني گاها ديده مي‌شود تورهاي گردشگري متعددي اقدام به برگزاري سفرهاي ارزان قيمت مي‌کنند.

رئيس پليس فتا استان خراسان شمالي در ادامه بيان داشت:در اين فصل سال آژانس‌هاي مسافرتي به بهانه‌ هاي مختلف مانند تهيه رواديد،مجوز اقامت،کار و تحصيل و يا مسافرت با تورهاي مختلف مبالغ هنگفتي از متقاضيان کلاهبرداري مي‌کنند،که برخي از شهروندان با مشاهده آگهي‌هاي اغواگر در اين زمينه و بدون تحقيق و بررسي اقدام به همکاري و ثبت نام در اين تورها و آژانس‌ها مي‌کنند.

سرگرد"خاکشور" همچنين خاطرنشان کرد:اين کلاهبرداران با وعده خروج مسافران و پرواز آنان به سمت مقاصد مورد نظرشان،مبالغي از متقاضيان دريافت مي‌کنند،اما پس از مبادله وجه، کلاهبرداران مسافران را به حال خود رها کرده و ناپديد مي‌شوند.

اين مقام انتظامي اضافه کرد:به افرادي که قصد مسافرت با تورهاي گردشگري که در فضاي مجازي اقدام به تبليغ مي کنند توصيه مي کنيم پيش از اقدام براي مبادله وجه درخواستي آژانس‌هاي مسافرتي و تورهاي گردشگري،نسبت به مجاز بودن آنها و داشتن مجوز از سوي اداره کل نظارت و ارزيابي گردشگري،معاونت گردشگري ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري اطمينان حاصل کنند.

وي توصيه کرد:شهروندان در صورت مواجه شدن با اين موارد با پليس فتا خراسان شمالي به آدرس اينترنتي www.cyberpolice.ir بخش "تماس با ما" تماس حاصل نمايند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار