یک روز هفته را صرفاً به ملاقات‌های مردمی اختصاص دادیم_رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان

کد خبر: ۸۰۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 19 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حکم انتصاب آیت‌الله رئیسی فرمودند برای همه‌ی فصول سند تحول، زمان تعیین کنید و خود و همکارانتان را بر پایبندی به سرآمد برنامه الزام نمایید؛ در زمان‌بندی‌ها نه عجله و نه مماطله نباید راه داده شود. در همه فصول تحول، مردمی بودن و انقلابی بودن و ضد فساد بودن را رعایت کنید.

علی صالحی افزود: همان‌طور که آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه اظهار کرد حکم مقام معظم رهبری منشوری است جهت عملکرد دستگاه قضایی و همه ما ملزم به رعایت آن هستیم ازاین‌رو دستگاه قضای استان هرمزگان نیز به تأسی از حکم مقام معظم رهبری همراه با سراسر کشور بحث تحول در درون دستگاه را به‌عنوان سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد: از زمان انتصابم از یکم خردادماه ۹۸ به‌عنوان رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان سعی کردم همان‌طور که همکارانم در گذشته فعالیت چشمگیری داشتند در این تحول همگام با سراسر کشور اقدام کنم.

صالحی ادامه داد: در راستای عملی کردن برنامه تحول ضرورت را بر این دیدم که بازرسی‌های حوزه‌های قضایی را به‌عنوان اولویت در دستور کار قرار دهیم، دو دور بازرسی تمامی حوزه‌های قضایی استان هرمزگان را انجام دادم.

وی تصریح کرد: این بازرسی‌ها بسیار هدفمند بوده و سوری نبوده است، سعی کردیم حجم عظیمی از پرونده‌ها را بررسی کنیم و نارسایی‌ها، ضعف‌ها و نقایص را ببینیم، در جهت رفع آن‌ها اقدام و نقاط قوت را تقویت کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: با این کار جهادی و انقلابی که در هرمزگان صورت گرفت همه وقفه‌های ما زیر یک ماه است و این مسئله را به‌صورت مستمر رسد می‌کنیم.

صالحی ادامه داد: در بحث مردمی بودن که یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در حکم انتصاب آیت‌الله رئیسی بوده است، ما این مسئله را به‌عنوان یک وظیفه در دستور کار خود قرار دادیم و یک روز هفته را صرفاً به ملاقات‌های مردمی اختصاص دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در مساجد جامع شهرستان‌ها جلساتی برگزار کردیم و به‌واسطه این جلسات اختلافات بزرگی که بین طوایف در سطح استان هرمزگان وجود داشت برطرف شدند.

یک روز هفته را صرفاً به ملاقات‌های مردمی اختصاص دادیم_رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار