انتخابات

صلاحیت ۵۷.۲۹ درصد از نامزد‌های انتخابات مجلس در استان مرکزی تائید شد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه آمار نهایی تائید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی مشخص‌شده است گفت: صلاحیت ۵۷.۲۹ درصد از نامزد‌های انتخابات مجلس در استان مرکزی تائید شد
کد خبر: ۸۲۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 12 February 2020
 
حجت‌الاسلام امید رضا مبارک‌آبادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی؛ گفت: از تعداد ۳۸۷ نفر ثبت‌نام کننده اولیه ۱۶ نفر در مراحل اولیه انصراف دادند و چهار نفر هم در این اواخر انصراف دادند و در مجموع از ۳۷۰ پرونده ۲۱۲ نفر تائید شده‌اند همچنین تعدا 6 نفر انتقالی به استان مرکزی داشته ایم که در مجموع تعداد 218 نامزد تایید صلاحیت شده در استان داریم ، درصد تائید شدگان ۵۷.۲۹ درصد است.
مبارک‌آبادی اظهار کرد: تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ 98/11/24 و به مدت ۷ روز تا پایان روز سی‌ام بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی افزود: نمایندگان و حامیان و طرفداران آن‌ها رعایت اخلاق انتخاباتی و قانونی را لحاظ نمایند.

مبارک‌آبادی بیان کرد: نامزد‌های انتخابات از تاریخ 98/11/24 به مدت ۳ روز تا تاریخ 98/11/26 فرصت دارند تا نمایندگان خود در شعب اخذ رأی را جهت صدور کارت به هیئت‌های نظارت مراکز حوزه‌های انتخابیه اصلی معرفی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: نامزد‌ها در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان به ازای هر دو شعبه می‌توانند یک نماینده معرفی نمایند و در دیگر حوزه‌های انتخابیه به ازای هر شعبه یک نفر با همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت ملی- شناسنامه و یک قطعه عکس) معرفی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار