برترین تکواندوکاران نوجوانان گیلان معرفی شدند

کد خبر: ۸۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 26 August 2015

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت های یکروزه ، حدود یکصد تکواندوکار رده سنی نوجوانان از شهرها و بخش هلای مختلف استان گیلان حضور داشتند .
تکواندوکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در 10 وزن در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها ، مهیار مظفری ، امیر رضا سدی ، امیر حسین رمضانی ، علی بابایی و مهدی خادمی همگی از رشت با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی اوزان مختلف این مسابقات را کسب کردند .
همچنین یزدان صیدجو و شایان بابازاده از بندرانزلی ، ابوالفضل خوش خلق از رودسر ، علیرضا گوهری از شفت و محمدرضا جمالی پور از رضوانشهر نیز در اوزان مختلف حریفان خود را شکست دادند و عنوان نخست را کسب کردند .
از سوی مسوولان برگزاری این رقابت ها نیز ، سید امیر رضا سیدی از رشت به عنوان فنی ترین تکواندوکار و معین یحیی پور از رضوانشهر به عنوان با اخلاق ترین ورزشکار این دوره از رقابت ها انتخاب شدند .
همچنین از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، در پایان به تکواندوکاران برتر اوزان مختف ، لوح و مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار