راهیابی 'مثل یه گوله برف کوچیک' از گیلان به تئاتر سوره ماه

کد خبر: ۸۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 31 August 2015

رشت- ایرنا - رییس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راهیابی نمایش «مثل یه گوله برف کوچیک» از استان به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافت.
[راهیابی 'مثل یه گوله برف کوچیک' از گیلان به تئاتر سوره ماه]

قاسم مصفا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بامعرفی آثار برتر جشنواره منطقه یک تئاتر سوره ماه در زنجان، نمایش مثل یه گوله برف کوچیک به نویسندگی و کارگردانی مهرداد هنرمند از گیلان به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافت.
وی اظهار کرد: نمایش یادشده یکی از دو کار استان گیلان بود که به همراه هشت نمایش دیگر از استان های قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، قزوین و سمنان در این جشنواره اجرا و با کسب بسیاری از جوایز جشنواره موفق به راهیابی به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه شد.
وی اضافه کرد: آثار منتخب جشنواره های سه گانه منطقه ای تئاتر سوره ماه، از 11 تا 17 مهر ماه در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به روی صحنه خواهند رفت.
مصفا همچنین با اشاره به موفقیت دیگر هنرمند استان در رشته خوشنویسی افزود: همچنین رتبه نخست رشته شکسته نستعلیق سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به ذبیح الله لولویی مهر هنرمند خوشنویس گیلانی رسید.
وی بیان کرد: سیزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با تجلیل از برگزیدگان در شهرستان سبزوار به کار خود پایان داد.
در اختتامیه این جشنواره که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاد امیرخانی و جمعی از مدیران و هنرمندان برگزار شد از برگزیدگان جشنواره در بخش های خط تحریری، ثلث، نستعلیق، نسخ و شکسته نستعلیق تقدیر شد.
لولویی، برپایی نمایشگاه های مشق خزان 83، گلستانه 84 و تحریر خیال 85 در رشت، حضور در نمایشگاه جمعی استادان بزرگ نستعلیق 1387 موزه هنرهای معاصر تهران و نمایشگاه جمعی اکو تاجیکستان 1389 و برپایی نمایشگاه در عاشقی پیچیده ام 1390 در رشت را در کارنامه خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار