اراک دارای سامانه درخواست کارگر و استاد کار فصلی شد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرداری اراک گفت: این شهر به عنوان نخستین شهر در کشور دارای سامانه درخواست کارگر، استاد کار فصلی و ساختمانی شهری شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 23 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی،محمد عسگری با بیان اینکه اپلیکیشن درخواست کارگر فصلی و استاد کار ساختمان اراک با نام «اراک ورکر» از هفته آتی در اپلیکیشن بازار بارگذاری و قابل دانلود است افزود: متأسفانه در شهر اراک مشکلات متعددی در حوزه کارگران فصلی همچون اعتماد افراد، پرداخت حق و حقوق کم توسط کارفرما و … وجود دارد، بنابراین معاونت خدمات شهری شهر اراک برای رفع این مشکلات در مرکز ساماندهی کارگران فصلی و استادکاران ساختمانی شهر اراک اقدام به طراحی سامانه‌ای تحت عنوان «درخواست کارگر و استاد کار فصلی و ساختمانی شهر اراک» کرد.
وی ادامه داد: شهر اراک به عنوان نخستین شهر در شهرهای کشور دارای این سامانه است که در این سامانه کارگران فصلی و استادکاران توسط مرکز ساماندهی کارگران فصلی و استادکاران ساختمانی شهر اراک ثبت نام می‌شوند.
وی یادآورشد: این سامانه برای مشاغلی است که دارای صنف نبوده و به صورت فصلی فعال است و بر اساس اطلاعاتی که در این سامانه ثبت می‌شود، مهارت کارگران دسته بندی و درجه بندی یک، دو و سه می‌شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری اراک با بیان اینکه این اقدام با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تأمین اجتماعی صورت می‌گیرد، گفت: مشتری، شهروند یا انبوه ساز با ثبت نام در این سامانه می‌تواند درخواست خود را اعلام کرده و طبق نوبت دهی که در سامانه تعریف شده است، کارگران به محل فراخوانده می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار