معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

مترو سال آینده به میدان ساعت می‌رسد

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به خواسته های مردم گفت: ساخت و تکمیل بقیه فازهای مترو با اولویت و به سرعت پیش می رود و ان‌شاءالله بنا داریم مطابق برنامه ریزی فازهای بعدی را تا میدان ساعت و برای سال آینده به بهره برداری برسانیم.
کد خبر: ۸۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 05 September 2015

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افزایش دو برابری ظرفیت جابه‌جایی مسافر در فاز اول خط یک قطار شهری تبریز تا نیمه مهر ماه امسال خبر داد.

محمدصادق پورمهدی روز جمعه در بازدید سرزده از نحوه فعالیت خط یک متروی تبریز که به تازگی و همزمان با هفته دولت آغاز به کار کرده است، همراه مردم مسیر ایستگاه شهریار تا ائل‌گلی را سوار مترو شد.

وی در این بازدید از بارگیری و انتقال دو رام قطار شامل 10 واگن جدید به تبریز خبر داد و گفت: با رسیدن واگن‌های جدید و اضافه شدن آنها به واگن‌های فعال، هم ساعات فعالیت و هم ظرفیت جا به جایی مسافر در این خط به دو برابر افزایش خواهد یافت.

فاز اول خط یک متروی تبریز که سرانجام بعد از سال‌ها به همت دولتمردان تدبیر و امید همزمان با هفته دولت افتتاح شد براساس استاندارهای بین‌المللی همه روزه از ساعت 11 الی 15 در مسیر ائل‌گلی تا ایستگاه شهریار اقدام به جا به جایی مسافر می‌کند.

مسوولان مترو در جریان بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال خوب مردم اعلام کردند براساس آمارهای موجود همه روزه شمار استفاده کنندگان از مترو افزایش می یابد.

به گفته معاون بهره‌برداری مترو، در نخستین روز فعالیت متروی تبریز 900 نفر، در روز دوم 1100 نفر، در روز سوم  1260 نفر و در روز چهارم بیش از 1440 نفر سوار مترو شدند.

بسیاری از مسافرانی که سوار مترو شده بودند در گفت و گوی چهره به چهره با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تشکر از تلاش مسوولان و ابراز رضایت از راه اندازی مترو خواستار تسریع در راه اندازی خط های بعدی این پروژه به ویژه تا ایستگاه میدان ساعت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار