افتتاح نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه‌ای کشور در دلیجان

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه‌ای کشور در دلیجان با ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 25 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی ، در حاشیه آیین افتتاح نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه‌ای کشور در دلیجان افزود: این واحد تولیدی که نخستین و منحصر بفردترین واحد تولید پارچه الیاف شیشه ای در کشور است امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، مسئولان استانی و محلی در شهرک صنعتی دلیجان به بهره‌برداری رسید.
وی درادامه با اشاره به میزان سرمایه گذاری این واحد صنعتی یادآورشد: این واحد تولیدی با ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی مورد بهره برداری قرار گرفته که با این حجم سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را ایجاده کرده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: ظرفیت تولید سالیانه این واحد یکهزار و ۵۰۰ تن است و صرفه جویی یک و نیم دلاری ارز برای کشور دارد.
جعفری کرهرودی درباره وضعیت شهرستان دلیجان اظهار داشت: دلیجان نقش تاثیرگذاری در اقتصاد استان مرکزی دارد و ۶۳۰ واحد تولیدی شامل ۳۴۰ کارخانه صنعتی، ۹۰ معدن و ۲۰۰ واحد کشاورزی در این شهرستان فعالیت دارند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه اقتصادی این شهرستان در سطح کشور بی نظیر و منحصربه فرد است و نوع و میزان سرمایه در این شهرستان سبب نرخ پایین بیکاری این شهرستان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار