معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور

بهبود کیفیت جاده‌ها کاهش تصادفات را در پی دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: چشم‌انداز این سازمان ارتقای کیفیت تمامی جاده‌ها و بویژه ایجاد جاده‌های خود معرف است.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 10 September 2020

عبدالهاشم حسن‌نیا در اصفهان افزود: این کار نقش شایانی در کاهش تصادفات و حوادث دارد و به سفر ایمن مسافران کمک خواهد کرد.

وی با اشاره اهمیت تامین اعتبارات به موقع برای اجرای طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ادامه داد: بهبود کیفیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اعم از بزرگراه و آزادراه در سراسر استان‌ها به ایمن‌سازی و کاهش مخاطرات و در نتیجه حفظ جان مردم منجر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: برای مثال نصب نیوجرسی(موانع سیمانی و پلاستیکی) به جای گاردیل از جمله اقداماتی است که زمینه ارتقای کیفیت جاده‌ها و کاهش خطرات را رقم می‌زند و در دستور کار قرار داده‌ایم.

حسن‌نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافرت‌ها با وسایل نقلیه عمومی تصریح کرد: این موضوع سبب ضرر و زیان به قشر راننده و شرکت‌های مرتبط با حمل و نقل شد و بر آن هستیم که با اعطای وام بخشی از این زیان اقتصادی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد حمل مسافر و بار از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌گیرد، گفت: اقتصادی کردن این بخش در آینده به بهبود کیفیت ارائه خدمات و کارآمدی منجر خواهد شد و به سود تمامی بخش‌های اقتصادی و اجتماعی کشورمان خواهد بود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر مقوله بار و باربری و نوسازی ناوگان این بخش از جمله اصلی‌ترین دغدغه‌های این نهاد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار