4 هزار موتور‌سیکلت در استان کرمانشاه توقیف شد

رئیس پلیس راهنمایی ‌و‌ رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا‌کنون 4 هزار موتور‌سیکلت به دلیل ارتکاب به تخلفات مختلف در استان کرمانشاه توقیف شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 06 September 2015
سرهنگ غلامرضا امیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم‌ در کرمانشاه، اظهار‌ داشت: از ‌ابتدای سال تا‌کنون چهار‌ هزار موتورسیکلت که مرتکب جرایم مختلفی از جمله عدم استفاده از کلاه ایمنی در هنگام رانندگی، ویر‌اژ در خیابان‌ها و تخلفات حادثه‌ساز شده‌ بودند توقیف و جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی ‌و‌ رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 3درصدی برخورد با موتور‌سیکلت سواران متخلف‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: از ‌ابتدای امسال تاکنون در زمینه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20درصد افزایش برخورد انجام شده است.

سرهنگ امیدی از توقیف چهار هزار و 200 خودروی متخلف‌ در این مدت خبر‌داد ‌و‌ عنوان کرد: در طول این مدت در زمینه برخورد با جرایمی‌ مانند عدم استفاده از کمربند ایمنی 17درصد، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی 9درصد افزایش برخورد صورت گرفته است.

وی با اشاره به توقیف بالغ بر 50 مورد گواهینامه، افزود: در طول این مدت در زمینه برخورد با تخلفات شایع از جمله پارک دو‌بل در معابر 10درصد افزایش برخورد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راهنمایی ‌و رانندگی استان کرمانشاه خاطر‌نشان کرد: طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها به منظور کاهش بار ترافیکی خودروها در مسیرهای پر‌تردد شهر از ساعت 15 الی20 فردا در کرمانشاه اعمال می‌شود.‌

سرهنگ امیدی با بیان اینکه عملکرد پلیس راهو‌ر استان در کشور در رده دهم قرار دارد، گفت: در مجموع پلیس راهو‌ر از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته عملکرد بهتری داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار