رییس سازمان لیگ قراردادمان با قائمشهر را پاره کرد!

آزادکار سنگین وزن ایران با بیان اینکه در جریان تفاهم نامه انتقال کشتی گیران دریاچه ارومیه به استقلال نبوده، گفت: اگر می دانستیم با هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا نمی کردیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 20 September 2020

آزادکار سنگین وزن ایران با بیان اینکه در جریان تفاهم نامه انتقال کشتی گیران دریاچه ارومیه به استقلال نبوده، گفت: اگر می دانستیم با هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا نمی کردیم.

عباس فروتن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی بوجود آمده درخصوص ثبت قراردادش با دو تیم هیات کشتی قائمشهر و استقلال تهران در لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: من و حاج آقا نیا ابتدا با تیم دریاچه ارومیه برای حضور در لیگ کشتی آزاد قراردادمان را امضا کردیم اما با منحل شدن تیم دریاچه ارومیه و انصراف آن ها از حضور در لیگ، با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد بستیم.

آزادکار سنگین وزن ایران، افزود: ما زمانیکه با تیم قائمشهر قرارداد بستیم در جریان تفاهم مسئولان دریاچه ارومیه و استقلال تهران نبودیم و نمی دانستیم که کلیه کشتی گیران و اعضای کادر فنی و امتیاز تیم دریاچه ارومیه به باشگاه استقلال واگذار شده است.

دارنده ۲ طلای جوانان جهان خاطرنشان کرد: زمانیکه با هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا کردیم، نصیرزاده رییس سازمان لیگ حضور نداشت و کارمند سازمان لیگ نیز در جریان انتقال امتیاز دریاچه ارومیه به استقلال و غیرقانونی بودن قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر نبود، به همین دلیل اقدام به ثبت قرارداد کرد.

وی درباره حواشی ایجاد شده پس از این کار، گفت: پس از آن رییس سازمان لیگ با ما تماس گرفت و ضمن شرح ماجرا، عنوان کرد قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر غیرقانونی است و از آنجا که او نیز آن را امضا نکرده فاقد ارزش قانونی است. ما سپس به سازمان لیگ رفتیم و رییس سازمان لیگ قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر را پاره کرد و قرارداد داخلی با استقلال امضا کردیم.

فروتن در پایان با تاکید بر اینکه، دوست دارد برای استقلال در لیگ کشتی بگیرد، خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم و در حال حاضر نیز در مسیر تهران هستیم تا به اردوی استقلال ملحق شویم‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار