انتقاداستاندارازسیستم صوتی افتتاحیه المپیاد

استاندار همدان از سیستم صوتی ضعیف سالن محل برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی دختران انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 10 September 2015

استاندار همدان از سیستم صوتی ضعیف سالن محل برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی دختران انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ برگزاری افتتاحیه هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌‌نور کشور حاشیه‌هایی داشت که توجه خبرنگاران و عکاسان خبری را جلب کرد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و سرود ملی کشورمان نیز در سالن طنین‌انداز شد که همزمان با پخش سرود ملی پرچم مقدس کشورمان نیز به دست یکی از ورزشکاران با حرکات نمایشی از سقف سالن به اهتزاز درآمد.

قبل از شروع سخنرانی، ورزشکاران استان‌ها با تشویق و خواندن سرود‌های محلی خود سعی بر ابراز آمادگی و به رخ کشیدن روحیه بالای کاروان ورزشی خود داشتند.

نخبگان استان نیز دومینویی با طراحی اماکن تاریخی و توریستی استان همدان و برخی رشته‌های ورزشی این دوره از المپیاد در زمین سالن طراحی کرده بودند که به دست دبیرکل المپیاد فرو ریخت.

در این مراسم ورزشکاران حرکات نمایشی و موتور‌سواران نیز به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

در اواسط برنامه نماینده ولی فقیه در استان وارد سالن شد و در محدوده خبرنگاران و مسئولان مستقر شد که استاندار و مسئولان کشوری نیز از جایگاه ویژه تدارک دیده شده به این مکان آمدند.

در این مراسم رژه گروهی تیم‌ها با معرفی کاروان‌های ورزشی برگزار شد و در حین معرفی هر استان از موسیقی‌های محلی هر استان نیز استفاده شد.

از نکات قابل توجه در این مراسم انتقاد استاندار از سیستم صوتی ضعیف بود که بعد از حضور در جایگاه برای ایراد سخنرانی نسبت به صدای ضعیف سالن انتقاد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار