مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس لفور تا 7 مهرماه

دبیر جشنواره عکس لفور از برگزاری جشنواره عکس لفور خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار هنرمندان از 17 شهریور الی هفتم مهرماه است.
کد خبر: ۹۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 11 September 2015

به گزارش تابناک به نفل از فارس اصغر محمدی  از برگزاری جشنواره عکس لفور خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در سه محور مهم معرفی فرهنگ، معماری و طبیعت روستایی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط فرهنگ اجتماعی، افزایش روحیه هم‌گرایی، کشف استعدادهای روستاییان، آگاهی‌بخشی و تعامل بین روستاییان و گردشگران برشمرد.

دبیر جشنواره عکس لفور تصریح کرد: فرهنگ روستایی گنجینه‌ای ناب از فرهنگ آداب و رسوم ایرانی است که امروزه تا حدودی به آن بی‌توجهی شده است.

این مسئول ادامه داد: این یک وظیفه اجتماعی است که تصویر آگاهانه و صادقانه‌ای از روستا را از دریچه تصویر دوربین به جامعه انتقال داد.

وی با اشاره به اینکه در صورت حمایت مسئولان از این اقدام فرهنگی این جشنواره در سطح کشوری نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار هنرمندان از 17 شهریور الی هفتم مهرماه، زمان داوری آثار 15 مهرماه و اختتامیه جشنواره نیز در 17 مهرماه امسال است.

محمدی گفت: این جشنواره با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد مازندران، دهیاری، دانشگاه پیام‌نور زیرآب، موسسه روستاشناسی، زرین قزل‌آلای لفور، خانه مسافر سوادکوه، شرکت طبیعت گشت روستا، گروه کوهنوردی اسپرز، تورنگ چاپ، سونی و نگاه برتر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار