مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

برترین‌های کنکور و آموزشی تجلیل می‌شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تجلیل از برترین های کنکور و آموزشی استان در بهمن ماه سال جاری همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 12 September 2015

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر سپهری تصریح کرد: ارج نهادن به تلاش دانش آموزان و برترین های علمی استان و ارائه الگوی مناسب به سایر دانش آموزان در این مراسم دنبال می شود.

وی با بیان اینکه استانداری اردبیل برای تامین بخشی از هزینه این مراسم مشارکت خود را اعلام کرده است، ادامه داد: برنامه ریزی برای اجرای این مراسم در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم از ۵۹ نفر از رتبه های زیر هزار کشوری و رتبه های زیر ۱۰۰ کشوری تجلیل خواهد شد.

سپهری افزود: تجلیل از ۲۰۰ دانش آموز برتر پایه سوم، ۸۸ نفر رتبه های زیر صد فنی و حرفه ای، ۱۲ نفر برگزیده مسابقات فرهنگی هنری، ۱۰ نفر برگزیده مسابقات تربیت بدنی،  چهار نفر برگزیده مسابقات علمی کاربردی و پنج نفر برگزیده مسابقات علمی و عملی برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید به ضرورت معرفی الگوی علمی مناسب به دانش آموزان متذکر شد: در سال تحصیلی گذشته رتبه های شاخصی توسط دانش آموزان استان در رقابت های مختلف کسب شده که نیازمند معرفی هر چه بیشتر به عنوان دانش آموزان ساعی و نخبه است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار