استاندار گیلان در گذشت برادر معاون رییس جمهوری را تسلیت گفت

کد خبر: ۹۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 17 September 2015
رشت - ایرنا - محمد علی نجفی استاندار گیلان در پیامی درگذشت برادر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جناب آقای محمد باقر نوبخت را تسلیت گفت.
[استاندار گیلان در گذشت برادر معاون رییس جمهوری را تسلیت گفت]

در این پیام که نسخه ای از آن عصر پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، استاندار گیلان آورده است : مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.
در این پیام افزوده شده : خبر درگذشت برادر بزرگوارتان مرحوم مغفور حاج یوسف نوبخت قاضی فاضل و دانشمند که با سابقه تصدی مسوولیتهای قضایی در تدوین و نگارش اندیشه های قضایی نقش بسزایی داشتند موجب تأثر فراوان گردید.
نجفی در ادامه این پیام آورده : اگرچه ابراز تسلیت ، در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد ؛ با این وصف اینجانب مصیبت وارده را به والده گرانقدر، جنابعالی و خاندان جلیل القدر تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی ، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید مزید فضل و رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزز ، اجر صابران و سلامتی روزافزون مسئلت می نمایم.
یوسف نوبخت برادر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، شب گذشته به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار