مسابقات شنای جام هفته دفاع مقدس در خمام رشت پایان یافت

کد خبر: ۹۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 18 September 2015
رشت - ایرنا - یکدوره مسابقه شنا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عصر جمعه در بخش خمام شهرستان رشت برگزار شد .
[مسابقات شنای جام هفته دفاع مقدس در خمام رشت پایان یافت]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، حدود 50 شناگر در چهار رده سنی در استخر شهرداری خمام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر هشت سال و در رشته کرال سینه ، سپهر صادقی اول شد ، مسیحا محمدعلی نیا و سبحان طاهری نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند .
همچنین در رده سنی 9 سال کرال سینه ، امیر رضا طاعتی ، شایان کلاچاهی و علی محمودی به ترتیب در مکان های اول تا سوم این رقابت ها قرار گرفتند .
در رده سنی 10 تا 11 رشته کرال سینه ، آرین خوش خو عنوان نخست را کسب کرد ، مانی حقگو دوم شد و امیرحسین صفری مقدم در مکان سوم قرار گرفت .
در رده سنی 12 تا 14 سال رشته کرال سینه نیز ، علی براری به مقام قهرمانی رسید ، رحمت حیدری و میثاق مقدم به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند .
همچنین در رشته 25 متر کرال پشت رده سنی زیر هشت سال ، سپهر صادقی اول شد ، مسیحا محمدعلی نیا و مهدی لیاشی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .
در رده سنی 9 سال کرال پشت ، امیر رضا طاعتی به مقام قهرمانی رسید ، شایان کلاچاهی در مکان دوم قرار گرفت و علی محمودی عنوان سوم را کسب کرد .
در رده سنی 10 تا 11 سال کرال پشت نیز ، رضا رضایی عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، آرین خوش خو دوم شد و مانی حق گو در مکان سوم قرار گرفت .
همچنین در رده سنی 12 تا 14 سال کرال پشت ، هادی آذری اول شد ، میثاق مقدم در مکان دوم قرار گرفت و آرمین بیابانگرد نیز عنوان سوم را کسب کرد .
در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر رده های سنی مختلف لوح و مدال قهرمانی اهداء شد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار