پيام‌هاي تسليت سيدمحمد خاتمي به خاندان آيت‌الله خزعلي، دكتر نوبخت و شهيد جهان‌آرا

کد خبر: ۹۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 19 September 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي رئيس بنياد باران در پيام تسليتي رحلت آيت‌الله خزعلي را تسليت گفت. وي همچنين در پيامي درگذشت پدر شهيد جهان‌آرا و برادر دكتر نوبخت رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور را تسليت گفت.



متن پيام‌ها چنين است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

مردي از سلاله پاكان و نيكان و خيرخواه دين و مردم جناب حاج سيدهدايت‌الله جهان‌آرا به لقاءالله پيوست.

من اين مصيبت را به بيت شريف جهان‌آرا و فرزندان و بستگان آن‌مرحوم و همه دوستداران او تسليت عرض مي‌كنم و ياد فرزند برومند و فداكار او شهيد محمد جهان‌آرا و شهيد موسوي و همه مردان و زنان برومندي كه خونين‌شهر، نماد عزّت و سربلندي و دينداري و آزاديخواهي ملّت ايران را با فداكاري دوباره خرمشهر كردند درود مي‌فرستم و از درگاه حضرت حق براي همه شهيدان و براي مرحوم حاج هدايت‌الله جهان‌آرا علوّ درجات و براي بازماندگان معزّز او صبر و اجر و سلامتي مسألت مي‌كنم.

سيدمحمد خاتمي ـ 26/6/1394


بسم‌الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي دكتر محمد باقر نوبخت

درگذشت برادر گرانقدرتان جناب حاج‌آقا يوسف نوبخت رحمه‌الله عليه را به جنابعالي، بيت شريف نوبخت و همه بازماندگان محترم تسليت عرض مي‌كنم و از پيشگاه حضرت احديت براي آن فقيد گرامي آمرزش و رحمت الهي و براي بازماندگان معزّز صبر و اجر و سلامتي مسألت مي‌كنم.

با احترام ـ سيدمحمد خاتمي ـ 26/6/1394



بسم‌الله الرحمن الرحيم

رحلت عالم بزرگوار و خطيب توانا آيت‌الله حاج شيخ ابوالقاسم خزعلي را كه از سابقان انقلاب بود به بيت شريف خزعلي، فرزندان و بستگان آن‌مرحوم و به همه شاگردان و ارادتمندان ايشان تسليت عرض مي‌كنم و از درگاه حضرت احديت براي آن فقيد گرامي آمرزش و رحمت الهي و براي بازماندگان معزّز صبر و اجر و سلامتي مسألت مي‌كنم.

سيدمحمد خاتمي ـ 26/6/1394

منبع: روزنامه اطلاعات




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار