قدردانی نماینده ولی فقیه دراستان از حضور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم استان در انتخابات قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۷۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 19 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی گفت: برنده این حماسه ماندگار مردم هستند و امید می‌رود منتخبان با تعهد و توانمندی گام‌های بلندی در راستای توسعه و عزت کشور بردارند.
در این پیام آمده است: مهمترین مسئله در انتخابات درک عمیق سیاسی و گزینش اصلح است که ملت ایران آن را به بهترین شکل انجام دادند و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
این پیام می افزاید: دشمنان با تحریم و تبلیغات سوء فشار مضاعفی را برای دلسردی مردم از حضور در انتخابات داشتند اما، ملت بصیر، انقلابی و دشمن شناس ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی بار دیگر با حضور معنادار و آگاهانه در پای صندوق‌های رای معادلات دشمن را برهم زده و نشان دادند که بر روی ارمان‌های انقلاب اسلامی تاکید دارند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: مشارکت مردم در انتخابات نمایه شعور سیاسی و فکری مردم بود وملت انقلابی ایران با ارایشان اعلام کردند که نمی‌گذارند دشمنان بین آنان و حاکمیتشان فاصله ایجاد کنند و همواره در تصمیم‌سازی و پیشبرد امور کشور سهیم خواهند بود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام آورده است: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات ۲۸ خرداد، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری و منتخبان شوراهای اسلامی را سنگین می کند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی به‌کار بگیرند.
وی در بخش دیگری از این پیام از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استانشامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیات های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزدها و حامیان آنان تشکر کرد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای سلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه جاری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار