۸۳ خانواده دارای چند قلو در چهارمحال و بختیاری مستمری دریافت می‌کنند

معاون امور اجتماعی بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های حمایتی این سازمان گفت: ۸۳ خانواده دارای چند قلو در استان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند که از این تعداد ۷۸ خانواده دارای سه قلو و پنج خانواده دارای چهار قلو هستند.
کد خبر: ۹۷۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 18 July 2021

اشرف عسگری به پرداخت کمک هزینه معیشت ماهانه به همه خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر و پرداخت هزینه معیشت ماهانه به خانواده‌های دارای فرزند ۲قلو اشاره کرد و گفت: پرداخت کمک هزینه معیشت موردی، تامین بخشی از شیرخشک مورد نیاز فرزندان خانواده‌های دارای فرزند چند قلو بخشی از کمک‌های حمایتی بهزیستی استان به این خانواده‌ها است.

وی اظهار داشت: خانواده‌های دارای فرزند سه قلو ماهانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان امسال مستمری دریافت می‌کنند و خانواده‌های دارای فرزندان ۲ قلو در شرایطی که در سه دهک پایین باشند کمک موردی و مستمری دریافت می‌کنند.

عسگری افزود: پرداخت مستمری و کمک موردی و حمایت‌های دولت از این خانواده‌ها در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، تا پایان ۶ سالگی پرداخت می‌شود .

وی گفت: تمام خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بالاتر برای دریالفت مستمری نیاز به آزمون وسع نیستند و از کمک هزینه معیشت به صورت ماهانه بهره‌مند می‌شوند.

هم اکنون ۴۲ هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری زیرپوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر معلولان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار