نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت:

با مطالعه دقیق، متن برجام را موجب سلطه بیگانگان بر کشور می دانم/ مجلس نباید تفاهم برجام را تصویب کند

روح الله عباسپور، در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل ۱۵۳ قانون اساسی گفت: هر گونه قرادادی که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگ و ارتش و دیگر شئونات کشور شود ممنوع است.
کد خبر: ۹۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 21 September 2015

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سایت خبری و اطلاع رسانی روح الله عباسپور، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر مبنای اصل ۱۵۳ قانون اساسی به ملت شریف ایران اسلامی اعلام می‌دارم که با مطالعه دقیق و عمیق متن برجام و مشورت با دوستان دلسوز نظام، آن را قطعا موجب سلطه بیگانه بر شئونات کشور می‌دانم، مجلس شورای اسلامی با توجه به سلطه دشمن نباید تفاهم برجام را تصویب نماید، شورای نگهبان بااستناد بر همین اصل و قاعده نفی سبیل آن را رد خواهد کرد.

وی گفت: از کمیسیون برجام تقدیر، تشکر و سپاسگزاری می کنم که با بررسی عمیق و دقیق، همچنین مشورت باکارشناسان حقوقی و کارشناسان هسته ای و دیگر کارشناسان موضوع را مورد بررسی دقیق قرار داده‌اند. لازم می‌دانم از صدا وسیما هم تشکر کنم که موجب روشنگری در زمینه تفاهم برجام شده است.

عباسپوردر تذکر به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: دولت هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت پول گندم خریداری شده از کشاورزان اقدام نماید.

وی گفت: ضمن حمایت از وزارت نیرو نسبت به مدیریت منابع آبی و جلوگیری از استفاده بی رویه تذکر می‌دهم نسبت به برخورد با چاه‌های کشاورزی غیرمجاز اقدام نمایند، متاسفانه برخوردهای سلیقه ای با انسداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان بوئین زهرا انجام می شود.

عباسپور گفت: به دولت تذکر می دهم که ۴۸ درصد جوانان تحصیل کرده کشور بیکار هستند، دولت اعلام می‌نماید که کشور از رکود خارج شده است اما رقم بی‌کاری در کشور با این ادعا منافات دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی در ادامه با مخاطب قرار دادن وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه صنایع استان قزوین به خاک سیاه نشستنه اند، از دولت می خواهم که نسبت به پرداخت مطالبات و معوقات ۱۲۰ واحد صنعتی قطعه ساز استان قزوین هرچه سریع‌تر اقدام نماید.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار