۶ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در رودسر واگذار شد

شش واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در دومین روز از هفته دولت به صاحبان آن واگذار شد.
کد خبر: ۹۸۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 25 August 2021

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ظهر چهارشنبه در مراسم واگذاری شش واحد مسکن مددجویی با اشاره به اینکه کرونا تمام فعالیت‌ها را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: امسال برنامه‌های هفته دولت با رعایت کامل پروتکل‌ها و به صورت محدود برگزار می‌شود.

محمود قاسم نژاد صداقت، پاک دستی، مردم داری را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و افزود: این دو شهید بزرگوار به تاسی از آموزه‌های دینی و اسلامی دولت خود را تشکیل دادند و در همان زمان اندک منشأ خیر و برکت برای مردم شدند.

وی، با بیان اینکه همه دولت‌ها برای خدمت صادقانه به مردم باید از دولت شهید رجایی الگو بگیرند، گفت: تلاقی هفته دولت با ایام محرم فرصتی ایجاد کرده تا دولتمردان سیره ائمه اطهار (ع) را در حفظ شعائر و ارزش‌ها دینی سرلوحه قرار دهند.

واگذاری ۶ واحد مسکن مددجویی

در ادامه رئیس کمیته امداد رودسر از افتتاح و واگذاری شش واحد مسکن مددجویی خبر داد و گفت: این واحدها در مناطق بخش مرکزی رودسر، کلاچای و چابکسر ساخته شده است.

علیرضا سبک سیر افزود: برای احداث هر یک از واحدها ۱۱۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان از محل منابع و تسهیلات کمیته امداد، بنیاد مسکن، سهم آورده مالک و کمک‌های خیران هزینه شده است.

گفتنی است، یک پروژه برق شهرستان رودسر با اعتباری بیش از ۲۱۵ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار