فرماندار مهریز: توسعه ورزش روستایی نیاز به حامیان مالی دارد

فرماندار مهریز گفت: توسعه ورزش در روستاهای پنج دهستان بخش مرکزی شهرستان به حامیان مالی و مشارکت خیران و بخش‌خصوصی نیاز دارد.
کد خبر: ۹۹۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 04 September 2021

به گزارش «تابناک یزد»، رضا زارع زاده مهریزی روز شنبه در نشست با رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان افزود: دولت طی سال‌های اخیر به رغم برخی محدودیت‌های اقتصادی زیرساخت‌های خوبی را در بخش ورزش روستاها انجام داده است .

وی با بیان اینکه ایجاد خانه‌های ورزش روستایی با ساخت سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی جزو برنامه‌های محوری دولت در توسعه ورزش همگانی در این مناطق است ادامه داد: برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی ورزشی با همکاری خیران و بخش‌خصوصی نیاز است .

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به دلیل وجود استعدادهای بالقوه در شهر و روستاهای منطقه یک امر مهم و وظیفه مسئولان با همراهی بخش‌خصوصی و خیران است و باید دهیاران و شوراهای اسلامی، دولت را برای ایجاد زیرساخت کمک کنند.

زارع زاده گفت: توسعه ورزش برای نوجوانان و جوانان روستایی نقش مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت، شکوفایی استعدادها و موجب کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد و یکی از ماموریت‌های اداره ورزش و جوانان پیگیری مطالبات و اجرای طرح‌های مورد نیاز است .

وی، توجه به ورزش همگانی برای شهروندان، پیگیری جذب بودجه، ایجاد زمینه برای جلب حامیان مالی و مشارکت بخش‌خصوصی، تقویت هیات‌های ورزشی و ورزشکاران و ملی‌پوشان را برای توسعه همه جانبه آن در شهرستان یک ضرورت ذکر کرد.

در این دیدار علیرضا محمدی رییس اداره ورزش و جوانان مهریز گزارشی از اقدام‌ها و برنامه‌های ورزشی شهرستان ارایه کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار