رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وقوع سه تصادف جرحی و فوتی در بامداد امروز از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۲ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 30 October 2021

وقوع سه تصادف جرحی و فوتی در بامداد امروز/ بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۲ استان کشور

به گزارش «تابناک البرز» «سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره جزییات سه تصادف روی داده در بامداد امروز گفت: اولین تصادف در محور سمنان-گرمسار اتفاق افتاده که در این تصادف ۳ نفر دچار مصدومیت می‌شوند.

وی ادامه داد: این حادثه که بین یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با کامیون ایسوزو اتفاق افتاده بود به دلیل عدم توجه به جلو اتوبوس اسکانیا بوده است.  اتوبوس فوق با ۲۹ نفر مسافر از مبدا گناباد به مقصد تهران در حرکت بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به دومین تصادف گفت: تصادف دیگیی در محور سرخه-آرادان کیلومتر ۱۵ گزارش شده است. در این حادثه متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۶ نفر نیز دچار مصدومیت سطحی و غیر سطحی شده‌اند.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه علت این حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، ادامه داد: لازم به ذکر است اتوبوس فوق با ۲۰ نفر مسافر از مبدا تایباد به مقصد تهران در حرکت بوده است.

وی تصریح کرد: در بامداد امروز تصادف دیگری در آزادراه کرج-قزوین،بهشت سکینه ک۱۰ گزارش شده است که در این حادثه نیز دو نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شده‌اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت این حادثه را عدم توجه به جلو اتوبوس اسکانیا اعلام کرد.

به گفته سرهنگ شیرانی اتوبوس فوق با ۲۵ نفر سرنشین از مبدا تهران به مقصد اردبیل در حال حرکت بوده است.

وی همچنین با اعلام اینکه آزادراه تهران - شمال (قطعه یک - مسیر رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است، گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های هشتگرد ، گلشهر  و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس  و همچنین در محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد:  بارش برف و  باران در برخی از محورهای استان های البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، اصفهان ، زنجان ،تهران ، قزوین ، سمنان ، مرکزی ، گیلان مازندران گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد:  هر ساله در اولین بارندگیهای فصل پاییز در سطح راهها متاسفانه شاهد افزایش تصادفات هستیم. این برندگی باعث افزایش لغزندگی سطح جاده ها شده و اگر راننده با همان سرعت شرایط جوی عادی و بدون در نظر گرفتن  احتیاط بیشتر رانندگی نماید احتمال وقوع تصادفات افزایش می‌یابد .

وی تاکید کرد: مطمئنا در این شرایط رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی می تواند از وقوع بسیاری از این حوادث جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار