معلوم نیست که برنامه فوق لغو گردیده و یا برگزار شده و فرمانده سپاه البرز هم در آن سخنرانی کرده است!
کد خبر: ۱۰۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 25 September 2015
به گزارش تابناک – البرز: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار بود که پیاده‌روی بسیج دانشجویی استان البرز از محل مزار شهدای گمنام مسجد جامع رجایی‌شهر تا مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردد.

اما خبرگزاری تسنیم در ساعت یازده و چهارده دقیقه امروز سوم مهر ماه گزارش داد که این مراسم به دنبال اعلام سه روز عزای عمومی لغو شده است.
در گزارش این خبرگزاری آمده است: " با وقوع حادثه دلخراش عمدگونه کشتار زائران در سرزمین منا و اعلام سه روز عزای عمومی از سوی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که به دلیل کشته شدن بیش از 130 تن از هموطنان‌مان در این حادثه صادر شده بود، پیاده‌روی بسیج دانشجویی استان البرز لغو شد.
تعداد زیادی از مردم شهر کرج صبح امروز برای حضور در این مراسم به مسجد جامع رجایی شهر رفته و در این محل حاضر شدند که به واسطه اعلام خبر لغو مراسم، اقدام به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام و قرائت فاتحه کردند."
این خبر در حالی منتشر شد که 39 دقیقه قبل یعنی در ساعت ده و سی و پنج دقیقه خبرگزاری دولتی ایرنا گزارشی را با تیتر "همایش دفاع مقدس درالبرزبا عزاداری برای جانباختگان منا همراه شد!" منتشر کرده بود.
در گزارش ایرنا آمده بود: "ده ها تن از قشرهای مختلف مردم استان البرز صبح جمعه با شرکت در همایش پیاده روی دفاع مقدس در سوگ جانباختگان منا عزاداری کردند. این آیین که از مزارشهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهر تا گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود بر پیگیری قانونی این حادثه غمناک تاکید کردند."
نکته جالب این است که ایرنا متنی هم به عنوان سخنرانی فرمانده سپاه البرز در همایش راهپیمایی امروز منتشر کرده است.
حال معلوم نیست که برنامه فوق لغو شده و یا برگزار گردیده و فرمانده سپاه البرز نیز در آن سخنرانی کرده است!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار