عبدالله گیتی منش :
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: تاکنون سامانه هوشمند ۷۲ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز استان، معادل ۹۰ درصد جایگاه ها در استان فعال شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 31 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، عبدالله گیتی منش بیان کرد: هم اکنون ۸۲ جایگاه عزضه فرآورده‌های نفتی در کردستان وجود دارد که سامانه هوشمند عرضه سوخت سهمیه‌ای ۷۲ مورد آن پس از تلاش مهندسان این شرکت فعال شده است.

وی اضافه کرد: تلاش برای اتصال سامانه هوشمند ۱۰ جایگاه دیگر نیز در حال انجام است و تا پایان امروز، این تعداد جایگاه نیز در زمینه عرضه سوخت سهمیه‌ای به شهروندان فعال خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به عرضه بنزین و نفتگاز با نرخ آزاد، افزود: سهمیه‌ای که در کارت سوخت وجود دارد به هیچ وجه از بین نمی‌رود و سوخت ذخیره شده بعد از بر طرف شدن مشکل قابل استفاده است.

گیتی‌منش با بیان اینکه برای وارد شدن سامانه کارت سوخت به مدار باید تمام پمپ نازل‌ها باز و برنامه نرم افزای جدید نصب شود، یادآور شد: از زمان ایجاد اختلال تاکنون هیچ گزارشی از در راه ماندن خودرو‌ها و مسافران ناشی از نبود سوخت مخابره نشده و از همان زمان شروع اختلال اکیپ‌هایی را برای راه اندازی موقت جایگاه‌ها به جایگاه‌های استان اعزام کردیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار