سرمربی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی گفت: این تیم برای حضور در جام حذفی فوتبال کشور انصراف داد تا توان لازم برای بازیهای لیگ داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 02 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،عزت نوروزی اظهار داشت: جام حذفی آورده ای برای این تیم بومی ندارد و همان‌گونه که برخی از تیم های بزرگ از ادامه حضور در این جام انصرف دادند، تیم اترک نیز می خواهد با انصراف توجه خود متمرکز لیگ پیش رو کند.

وی با بیان اینکه هنوز کادر فنی این تیم به طور دقیق مشخص نیست، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بیش از یکماه است که به شکلی جدی تمرینات خود را شروع کرده ایم ولی هنوز مدیرعامل این تیم مشخص نیست و قرارداد بازیکنان به ثبت نرسیده است.

نوروزی با اشاره به اینکه ۷۵ درصد بازیکنان این تیم بومی است، افزود: گرچه چند وقتی است که خبرهایی مبنی بر فروش و انتقال تیم فوتبال اترک به خارج از استان به گوش می‌رسد ولی این خبرها، شایعاتی بیش نیست به گونه ای که اترک خراسان شمالی برای مردم استان است و به هیچ وجه فروخته نخواهد شد.

اترک خراسان شمالی با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شد.

این تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۲۵ بار به میدان رفت که ماحصل آن ۸ تساوی، ۸ برد و ۹ شکست و کسب ۳۲ امتیاز است که با این امتیاز این تیم در رده نهم گروه ب رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار