مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: استکبار جهانی علی رغم تلاش برای شکست انقلاب اسلامی در مقابل اراده و ایثار ملت ایران ناکام ماند.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 03 November 2021

استکبار جهانی در مقابل ملت ایران ناکام ماندبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مجید یزدانپناه در مراسم آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه استکبار جهانی در تلاش بود انقلاب اسلامی به سر منزل خود نرسد، اما خون‌های بسیاری در راه این انقلاب داده شد.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب موارد و نماد‌های بسیاری از جان فشانی و ایثار دارد، افزود: محمد حسین فهمیده در ابتدای انقلاب جان فشانی کرد و علی لندی قهرمانی است که در گام دوم انقلاب جان فشانی خود را به نمایش گذاشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: تمام هدف زورگویان و مستکبران سلب
آسایش عمومی مردم و وابستگی ملت‌ها به خودشان است، ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۵ هزار همکار فرهنگی شهید نمونه‌ای از خانواده بزرگ قهرمانان فرهنگیان و دانش آموزان است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز ١٣ آبان که فردا در سراسر استان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: فرزندان این سرزمین اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد، اگر چه خون‌های بسیاری در این راه داده شد.

یزدانپناه با اشاره به اینکه دانش آموزان دلاور دیروز فرماندهان امروز انقلاب هستند، تاکید کرد: فردا با همت بسیج و دانش آموزان، برای شعار علیه استکبار جهانی در مقابل مسجد جامع حضور خواهیم یافت و یاد شهدای دانش آموز را گرامی می‌داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار