فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب:
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب با اشاره به وقوع یک درگیری مسلحانه در یکی از روستا‌های شهرستان، از دستگیری ١٣ نفر از عاملان نزاع با حضور مقتدرانه پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 08 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه محمدرضا یاری اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در روستای برف آباد اسلام آبادغرب، ماموران پاسگاه کله جوب با همراهی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به سرعت راهی محل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از حضور در روستا، مقتدرانه وارد عمل شدند، افزود: ماموران در سریعترین زمان ممکن نسبت به پایان دادن به درگیری گسترده‌ای که هر لحظه دامنه آن گسترش پیدا می‌کرد، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب تصریح کرد: ماموران در ادامه عملیات و گام بعدی ١٣ نفر از عوامل دخیل در این درگیری گسترده را قاطعانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ۴ نفر از عوامل دخیل در درگیری با حکم مراجع قضائی راهی زندان شدند و از بقیه دستگیر شدگان هم تعهد کتبی اخذ شد.

یاری در پایان از توقیف ٣ دستگاه خودرو متعلق به عاملان اصلی نزاع خبر داد و گفت: برخورد با جرائم خشن یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های پلیس است که قاطعانه با چنین اشراری که نظم و امنیت عمومی را با اخلال روبرو می‌کنند، برخورد می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار